امور مشتریان

از آنجا که مشتریان مهم‏ترین رکن در فرآیند ارائه خدمات آژانس تبلیغاتی لوگومی هستند، امور مشتریان با شعار ” هوشیاری در مشتری مداری“ سعی بر آن دارد تا ضمن برقراری ارتباط مؤثر با تمامی گروه‏های مشتریان(صاحبان برندها)، مسائل و نیازهای آنان را به درستی درک کند و خدمات خود را در کوتاه‏ترین زمان ممکن به ایشان ارائه دهد. از جمله مـهم‏ترین وظایف این واحد، پـیگیری ارائـه بـهترین خـدمات به مـشتریان، مرتـفع کـردن مـسائل و دغدغه‏های ایشان است. این مـهم از طـریق اخـتصاص دادن یک مدیر پروژه (account manager) به هر مشتری، به عنوان نماینده ویژه ایشان در کانون تبلیغاتی طراحان لوگومی  صورت می‏ گیرد. لوگومی با بهره‏ مندی از استعدادها و نیروهای تحصیل‏کرده، با تجربه و خبره، این وظیفه را به نحو احسن به انجام می‏ رساند.


آن چه باعث تمایز انسان ها می شود مغزشان نیست، نحوۀ استفاده از مغزشان است!”

ایده هاي بدیع و خلاقانه، قلب یک برنامۀ ارتباطی و تبلیغاتی محسوب می شوند. در لوگومی هر کمپین یا برنامۀ ارتباطی صرف نظر از نوع رسانۀ مورد استفاده براساس ایده هاي خلاق شکل می گیرد. این ایده ها طی یک فرآیند خلاقانه و در اتاق فکر و ایدة کانون توسعه پیدا می کنند. در این اتاق که ترکیبی از  هنرمندان خلاق و کارشناسان بازاریابی و تبلیغات است، براساس اهداف ارتباطی مشتري، ایده هاي بدیعی توسعه می یابند که قابلیت انتقال به بازار و مخاطبان را از طریق رسانه هاي مختلف مانند تیزر تلویزیونی، تیزر رادیویی، طرح هاي گرافیکی، رویدادهاي ارتباطی، رسانه هاي دیجیتال و … داشته باشند. ماموریت اصلی این اتاق، ترجمۀ اهداف ارتباطی مشتري به پیام هاي جذاب، گیرا و قابل درك است.

برخـی از خدمات این واحد عبارتنـد از :

تعیین ایده هاي اصلی ارتباطی

انتخاب شعار

سناریو نویسی

طرح کمپین

تعریف کاراکتر

خلق جینگل

خلق لوگو و نام برند


چرا طراحان خلاق لوگومی ؟؟

سازمان‌ها و شرکت‌ها در راستای تحقق اهداف و چشم‌انداز خود فعالیت‌های مختلف و پیچیده‌ای را انجام می‌دهند. اما سازمان‌های برتر و پیشرو فعالیت‌ها و فرایندهای کسبوکاری خود را هوشمندانه، به موقع، یکپارچه‌، باکیفیت و با صرف منابع و هزینه‌ی‌ موثر انجام می‌دهند. اجرای فعالیت‌ها به‌شیوه‌ای متفاوت، در‌ واقع رمز برتری این شرکت‌ها یا سازمان‌ها در بازارهای به‌شدت رقابتی امروزی است.

بازاریابی و ارتباطات شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و تلاش‌ها است که نقش کلیدی و موثری در رشد و توسعه‌ی سازمان‌ها و شرکت‌ها ایفا می‌کند. گرچه بازاریابی و ارتباطات از دیرباز مورد استفاده بوده است اما در دهه‌های اخیر رشد علمی قابل توجهی در این زمینه رخ داده است و شرکت‌های پیشرو و موفق اقدامات و ابتکارات بازاریابی، فروش و تبلیغات را با به‌کارگیری اصول علمی و کنترل اثربخش اجرا، زمان و هزینه انجام می‌دهند. لوگومی با سالها سابقه، مجموعه‌ای است که قادر است زنجیره کاملی از خدمات مدیریت بازاریابی را به شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه دهد. لوگومی انتخاب شرکت‌ها و سازمان‌های برتر و پیشرو است زیرا مزیت‌های زیر را در عرصه‌ی تبلیغات و بازاریابی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد:

تمرکز
لوگومی خود را یک شرکت تبلیغاتی یا هنری نمی‌داند. ماموریت اصلی و بنیادی ما ارائه‌ی راه‌حل‌های یک‌پارچه، مقرون به‌صرفه و بسیار موثر برای تحقق اهداف مشتریانش در زمینه‌هایی مانند افزایش فروش، افزایش سهم بازار، معرفی محصولات جدید، توسعه‌ی برند، بازاریابی داخلی و توسعه بازار است. واحدهای تحقیقاتی، هنری و اجرایی لوگومی عواملی هستند که به‌طور هوشمندانه راه‌حل‌های ارتباطی و تبلیغاتی توسعه یافته برای هر مشتری را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

هوشمندی
اهداف و راهبردهای بازاریابی و فروش سازمان شما در لوگومی به برنامه‌های عملیاتی یک‌پارچه و دقیقی ترجمه می‌شوند که ضمن پوشش کلیه فعالیت‌های اجرایی مورد نیاز، به شرکت امکان کنترل و تخصیص بهینه هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات را می‌دهد. مشتریان لوگومی خدمات خود را در قالب کمپین‌های حرفه‌ای بازاریابی و فروش دریافت می‌نمایند. به این منظور واحدهای تحقیقات بازار، مشاوره بازاریابی و برنامه‌ریزی کمپین به‌طور کامل در خدمت مشتریان لوگومی هستند.

خلاقیت
هسته‌ی مرکزی تبلیغات و بازاریابی موثر خلاقیت است. در اتاق ایده‌پردازی دائمی لوگومی گروهی از متخصصان بازاریابی، نویسندگی خلاق و هنر حضور دارند که خلاقانه‌ترین ایده‌ها را برای معرفی محصولات و خدمات مشتریان توسعه داده و محقق نمایند.

برتری عملیاتی

در لوگومی هیچ فعالیت اجرایی برون‌سپاری نمی‌شود. سرویس‌ها و خدمات اجرایی بازاریابی و فروش در لوگومی در قالب یک مجموعه و توسط برترین متخصصان و به‌کارگیری روزآمدترین فناوری‌ها اجرا می‌شوند. قدرت و توان اجرایی لوگومی به مشتری این امکان را می‌دهد که بدون دغدغه و نگرانی در خصوص زمان و کیفیت اجرا اهداف راهبردی خود در حوزه‌ی بازاریابی و فروش و تبلیغات را پیگیری نماید.

کیفیت خدمات

لوگومی نه‌ تنها تولیدات بسیار با کیفیتی دارد، بلکه مشتری در طول مسیر پروژه از طراحی تا ساخت و در نهایت اجرا تجربه مطلوبی در ارتباط با ما بدست می‌آورد. مدیران مشتری در لوگومی وظیفه دارند کلیه‌ی هماهنگی‌های مورد نیاز بین لوگومی و مشتری را به‌سرعت، به‌دقت و با قابلیت اطمینان بالا تحت نظر داشته تا خدماتی با کیفیتی برتر به مشتری ارائه گردد.

لوگومی کلیه خدمات تبلیغات و بازاریابی را در یک مجموعه منسجم و یکپارچه در اختیار مشتریان قرار می دهد.

نمودار زیر سبد خدمات لوگومی را در یک نکاه نمایش می دهد.


نمایشگاه و همایش

سازماندهی این امور به گونه ای است تا با برنامه ریزی های قبل از اجرا و مدیریت حین اجرا، … همایش ها، رویدادها، نمایشگاه ها و سمینارها به نحوی شایسته برگزار شوند و اهداف مورد نظر مشتری محقق شود.

برخـی از خدمات این واحد عبارتنـد از :

ارائه برنامه جامع برگزاری رویدادها

رزرو سالن های همایش در سراسر کشور

تهیه برترین منوهای غذا و میان وعده در سراسر کشور

در اختیار داشتن تیم های حرفه ای جهت محافظ شخصی، پروموشن،

دعوت از برترین هنرمندان، مجریان، کمدین ها، آکروبات بازها و تیم های موسیقی سنتی و پاپ در کل کشور

امکان برگزاری نشست های مطبوعاتی و مصاحبه توسط اصحاب رسانه

سازماندهی و اجرای کلیه امور مربوط به رویداد


واحد تحقیقات و مشاوره بازاریابی

درباره واحد تحقیقات بازار
“می دانم که نیمی از بودجۀ تبلیغات تلف می شود، اما درست نمی دانم کدام نیمه !”

لوگومی یک آژانس تبلیغاتی فول سرویس، با امکان ارائه مشاوره های علمی، هدفمند و اثربخش است.

بنابر این در گام اول ارتباط با مشتری، مشاوران مجرب و با تجربه کانون، تمام تلاش خود را صرف کشف نیازهای تبلیغاتی مشتری و پیدا کردن مناسب ترین راه حل عملیاتی متناسب با حوزه فعالیتی او می‌نمایند تا از این طریق هم ارائه خدمات به بهترین و مؤثرترین نحو ممکن انجام شود و هم هدف غایی که همانا رضایتمندی مشتری است محقق گردد.

برای دستیابی به این مهم، از ابزار قدرتمند تحقیقات بازار استفاده می‌شود. تحقیقات بازار، شرکت را از وضعیت رقبا، روندهای آتی بازار و رفتار مصرف‌کننده آگاه نموده و تصمیم‌گیری درست و اثربخش را مقدور می‌سازد.

واحد تحقیقات بازار کانون با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و آموزش دیده، توانایی انجام تحقیقات کمی و کیفی به صورت گسترده در سراسر کشور را دارا بوده و نتایج حاصل را در قالب گزارش‌های تفضیلی و تحلیلی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

برخـی از خدمات این واحد عبارتنـد از :

مشاوره در خصوص تبلیغات فعلی و پیشین

مشاوره انتخاب استراتژی های تبلیغاتی

بررسی وضعیت تبلیغاتی شرکت و مقایسه آن با رقبای اصلی

بررسی، تعیین و تخمین بودجه های تبلیغاتی

تحقیقات بازاریابی جهت:

        آسیب‌شناسی محصولات و خدمات شرکت و شناسایی فرصت‌های ارتقاء کیفیت

تحلیل و آسیب‌شناسی شبکه توزیع و شناسایی فرصت‌های افزایش دسترسی مشتری به محصول

کشف قیمت و تنظیم استراتژی قیمت‌گذاری

ارزیابی اثربخشی فعالیت‌های ارتباطی شرکت و ارائه راهکارهای بهبود کیفیت و اثربخشی تبلیغات

تنظیم استراتژی بازاریابی (تحلیل بازار، بخش‌بندی، انتخاب بازار هدف، جایگاه‌یابی)

ممیزی برند و توسعه برند

سنجش رضایت و وفاداری مصرف‌کننده

تحلیل رفتار مصرف‌کننده

پایش رقبا

ارزیابی پیش آزمون محصولات جدید

تحقیقات در حوزه تبلیغات و بازاریابی در محیط وب

بررسی روندهای عمومی بازار

ارائه راهکارهای بهبود استراتژی‌های تبلیغات و روابط عمومی مشتری


امور چاپ و صحافی

  • درباره واحد چاپ و صحافی
  • نمونه کار چاپ و صحافی
  • “کیفیت رنگ رنگین کمان، بیانگر  قدرت باران  ماقبلش است!”

کانون لوگومی با تاسیس و راه اندازی سیستم مدیریت چاپ با استفاده از افراد خبره و توانمند این صنعت گام مهمی در جهت ارائه بهترین خدمات چاپ صنعتی برداشته است. تجمیع پیشرفته ترین ماشین آلات چاپ، صحافی و بسته بندی در این واحد، قابلیت اجرای انواع سفارش های چاپ و بسته بندی در ابعاد کوچک و بزرگ را فراهم نموده است.

برخـی از خدمات این واحد عبارتنـد از :

آماده سازی آرت‌ و‌رک برای خروجی چاپ

تائید رنگ و فرم

لیتوگرافـی( ایمیج و پلیت ستر)

تهیـۀ کاغذ مناسب

سیستم پوش سلفـون یا UV

صحافی و بسته‌بنـدی…

چاپ دیجیتال

  • درباره واحد چاپ و دیجیتال
  • چاب فضاهای خارجی
  • چاپ و پوشش چاپ فضاهای داخلی
  • چاپ دیجیتال
  • سازه های پیش ساخته نمایشگاهی
  • استندهای نمایشگاهی
  • استندهای فروشگاهی
  • تابلوهای تبلیغاتی، لوح تقدیر و تندیس
  • لوگومی از بدو تاسیس خود در سال 1385 همـواره تلاش نمـوده است تـا بـا کمک برتریـن نیـروهـای انسانـی، موثرترین ابزارهای تبلیغاتـی را در اختیـار مشتریان خود قرار دهد. راز اصلـی توسعـه مستمر این کانـون ارائه خدمات و محصولات با کیفیت به مشتریانش است.
  • این مجمـوعه در راستای اهداف خود در سـال 1391 با تکیـه بـه پرسنـل متـعـهـد و متخـصـص و جدیدترین دستگـاه هـای روز دنـیــا نسبـت بـه راه انـدازی و تجـهیـز واحــد چــاپ دیجیتـال اقـدام نــمــــوده اســت.

سمپلینگ و پروموشن

  • درباره واحد سمپلینگ
  • نمونه کار سمپلینگ
  • “مشت نمونۀ خروار است، مشت های خود را روانۀ بازار کنید!”

در شرایط بازار امروز، تغییر سلایق و نگرش مصرف کنندگان، حضور رقبای متعدد با محصولات متنوع و تشدید رقابت ها سبب گردیده تا پروموشن و سمپلینگ به عنوان یکی از کارآمدترین روش های ترویج فروش در سراسر دنیا شناخته شود.

خدمات پروموشن و سمپلینگ کانون لوگومی با بهره گیری از نیروهای جوان، آموزش دیده و مجرب موفق شده است تا پروژه های موفق متعددی را در سراسر کشور و با استفاده از نیروهای بومی و با در نظر گرفتن مقتضیات فرهنگی هر شهر اجرا نماید.

برخـی از خدمات این واحد عبارتنـد از :

بازاریابی FMCG

بازاریابی مستقیم خدمات

پروموشن
سمپلینگ
مارکت ویزیت
لانچ محصولات جدید
Road Show
Co-branding
مرچندایزینگ
خلق رویداد
مدیریت نمایشگاه ها


واحد عکاسی تبلیغاتی – صنعتی

  • عکاسی تبلیغاتی – صنعتی
  • نمونه عکس ها
  • “عکس ها می مانند … !”

عکاسی یکی از تاثیر گذارترین عوامل در ایجاد جذابیت و یکی از عناصر بصری کلیدی برای تولید محتوای تبلیغاتی اثربخش است. آتلیه عکاسی کانون لوگومی با بهره گیری از عکاسان حرفه ای و با تجربه و همچنین پیشرفته ترین تجهیزات عکاسی، جدید ترین و جذاب ترین آثار را ارائه می دهد.
برخی از خدمات این واحد عبارتند از :
    عکاسی تبلیغاتی
    عکاسی Life Style
    عکاسی صنعتی
    ساخت و تولید لوکیشن برای عکاسی دکوراتیو


واحد طراحی گرافیک

  • درباره واحد گرافیک
  • “نقش ماندگار، نقش آفرین کهنه کار می خواهد !”

لوگومی با درک اهمیت فوق العادۀ ارتباط تصویری در بازاریابی و تبلیغـات، اقدام به ایجاد آتلیـه پرتوان طراحی گرافیــک درون سازمانی نمـوده است. در این آتلیه گروهـی از ورزیده ترین طراحان گرافیـک ایران و با ایده های بکر و توانمندی های هنری و فنی خود، نقش موثـری را در تثبیـت هویـت بصری برندهای مشتریـان کانون داشته اند.

برخـی از خدمات این واحد عبارتنـد از :
    طراحی نشانه (لوگو) و نوشته نوشتاری (لوگو تایپ)
    طراحی مجموعه ی اوراق اداری
    طراحی پوستر، کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی
    طراحی تابلوهای تبلیغاتی با فرم ها و ایده های نو در تبلیغات محیطی
    طراحی و اجرای مبلمان فضاهای شهری
    خلق شعار و پیام های تبلیغاتی باتوجه به مفهوم ارتباطی، رسانه و مخاطب پیام
    طراحی بسته بندی محصولات و طراحی تندیس
    طراحی گرافیکی صفحات اینترنتی، وب سایت
    طراحی هویت بصری برند و سازمان(Brand Book)
    صفحه آرایی و فرم بندی مجلات و نشریات
    طراحی اوراق بهادار و گواهینامه
    طراحی پیکتوگرام تصویری

دکوراسیون و غرفه سازی

  • واحد غرفه سازی و طراحی داخلی
  • “در کلبۀ ما رونق اگر نیست مقصر خودمانیم!”

توانمندی طراحی داخلی و ساخت فضاهای تجاری، اداری، عمومی و انواع غرفه های نمایشگاهی با بهترین کیفیت، به مشتریان لوگومی این امکان را می دهد که ضمن صرفه جویی در هزینه ها و داشتن محیطی شاداب و دلپذیر و هماهنگ، تمرکز خود را صرف ارائۀ توانمندی های سازمان خود نمایند و هیچ گونه دغدغه ای راجع به مسائل اجرایی نداشته باشند.

برخـی از خدمات این واحد عبارتنـد از :
    دکوراسیون داخلی (اداری، تجاری و مسکونی)
    غرفه‌های نمایشگاهی(درون مرزی و برون مرزی)
    استندها وسازه‌های پرتابل
    طراحی، فاز 1و فاز 2 پروژه های معماری و عمران

آگهی در مطبوعات

  • درباره آگهی در مطبوعات

صدایمان را با چشم‌هایتان بشنوید!”

ﺑﺎ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﭼﺸﻤﮕﯿﺮ ﺑﺎزار ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت و اﺛﺒﺎت ﻧﯿﺎز ﺑﻪ آن در ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻣﻮﺛﺮ اﺟﺘﻨﺎبﻧﺎﭘﺬﯾﺮ ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ. از آﻧﺠﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﺰﯾﻨﮥ ﻧﺴﺒﯽ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﻣﻄﺒﻮﻋﺎﺗﯽ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺟﺎﻣﻌﮥ ﻫﺪف ﺗﺤﺖ ﭘﻮﺷﺶ ﻧﺎﭼﯿﺰ اﺳﺖ، ﺻﺎﺣﺒﺎن ﺑﺮﻧﺪﻫﺎ و ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎي ﻣﻌﺘﺒﺮ از اﯾﻦ ﻓﻀﺎي ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ ﭼﺸﻢﭘﻮﺷﯽ ﻧﮑﺮده و ﺑﻪﺻﻮرت ﻣﺪاوم در اﯾﻦ ﺣﻮزه  ﺣﻀﻮر دارﻧﺪ . واﺣﺪ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﻣﻄﺒﻮﻋﺎﺗﯽ ﮐﺎﻧﻮن ﺑﺎ ﻫﻤﮑﺎري ﺳﺎﯾﺮ واﺣﺪﻫﺎي ﮐﺎﻧﻮن ﺑﻪ وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰي ﮐﻤﭙﯿﻦ و اﻣﻮر ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن، اﻣﮑﺎن اﻧﺘﺨﺎب ﺑﻬﯿﻨﮥ ﮐﺎﻧﺎل ارﺗﺒﺎﻃﯽ را در اﺧﺘﯿﺎر ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻗﺮار ﻣﯽ دﻫﺪ.

ﺑﺮﺧﯽ از ﺧﺪﻣﺎت اﯾﻦ واﺣﺪ ﻋﺒﺎرﺗﻨﺪ از :
1- ﻣﺸﺨﺺ ﻧﻤﻮدن روزﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ , ﻧﺸﺮﯾﺎت و ﻣﺠﻼت ﺑﺮﺗﺮ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﻫﺪف
2- اﻧﺠﺎم ﺧﺪﻣﺎت رﭘﺮﺗﺎژ آﮔﻬﯽ و رواﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ (PR)
3- ﻣﺬاﮐﺮه و ﺧﺮﯾﺪ آﮔﻬﯽ ﺑﺎ ﺣﺪاﻗﻞ ﻗﯿﻤﺖ
4- ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ و ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﭼﺎپ و درج آﮔﻬﯽ در ﻧﺸﺮﯾﺎت و ﻣﺠﻼت اﻧﺘﺨﺎب ﺷﺪه